Початковий рівень(за кожну правильну відповідь - 0,5
бали)
1.Уривок
«Край лукомор’я дуб зелений» є вступом до твору О.С.Пушкіна:
А) «Казка про царя
Салтана»; Б)
«Руслан і Людмила»;
В) «Казка про
мертву царівну та сімох богатирів»; Г)
«Казка про рибалку та рибку».
2.У
казці Г.Х.Андерсена «Соловейко» протиставлені:
А)красиве та
потворне; Б)багатство і
бідність;
В) чесне й нечесне; Г) справжнє і штучне.
3.Хлопчик-зірка
в перетвореному(потворному) вигляді був проданий :
А)королю; Б)охоронцю
міської брами;
В)чаклуну; Г)прокаженому.
4.
У казці Г.Х.Андерсена «Соловейко»
імператора рятує:
А)штучний
соловейко;
Б)придворний лікар;
В)кухарочка;
Г)справжній соловей.
5.Маляну
чарівний пензлик подарував:
А)батько;
Б)сивобородий дідусь;
В)пані
Метелиця;
Г)чарівна Шахразада.
6.Хлопчик-зірка
заслужив прощення тому, що:
А)дуже страждав і
розкаявся; Б)тяжко працював;
В)попросив допомоги
у чаклуна; Г)відмовився від багатства.
Середній та достатній рівень (за кожну правильну
відповідь-1 бал)
Продовжте речення: «Антитеза-це…»
Наведіть приклади антитез з вивчених творів .
Назвіть казкових героїв, які згадуються у вступу до поеми
О.С.Пушкіна «Руслан і Людмила».
Визначте головних та другорядних героїв казки О.Уайльда «Хлопчик-зірка».
Порівняйте «штучного» та справжнього солов’їв (за мотивами казки Г.Х.Андерсена «Соловейко»).
Визначте головну думку казки
О.Уайльда «Хлопчик-зірка».
Високий рівень(за кожну
правильну відповідь-1 бал)
1.Висловіть своє ставлення до таких слів
Хлопчика-зірки: «Якщо ти справді моя мати, … було б краще,
якби ти трималася подалі, а не приходила сюди, щоб соромити мене».
2. Як ви розумієте слова
Солов’я (за казкою Г.Х.Андерсена
«Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.
3. Чого навчає
казка Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка»?
Немає коментарів:
Дописати коментар