17 вересня 2024 р.

Повторення вивченого з розділів "Синтаксис і пунктуація", "Орфографія".

1. Спишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки та розкриваючи дужки.

В(е, и)сна за вушка витягає трави і сонечко на небо підганя.

Хай буде сад  і дер(е, и) во крислате і кіт - воркіт і ще багато див.

І сміявся і вигравав і дихав до запаморочення п'янко і лоскотно з(е,и)лений день.

Спасибі Вам мамо за Ваше т(е, )пло і довгі недоспані очі.

Старенька груша дихає на пальці їй певно сняться повні жмені груш.

Зашуми в(е,и)сною зелен луже теплий вітре шел(е,и)сти в гіллі.

2.З поданих слів склади речення( підмет указано в дужках).У складених реченнях підкресли головні та другорядні члени .

1) Яблуня, стрілою, ластівка( підмет), шугнути, з-за, меткий.

2)Роса( підмет), самоцвіти, на , мигтіти, трави.

3.Із простих речень за допомогою сполучників утвори складні. Розстав розділові знаки й визнач головні члени речення.

1) Горіло сонце.Повівав теплий вітерець.

2) Хтось захоплюється літературою.Хтось залюбки розв'язує задачі.

3) Не буде птахів. Серце людське стане черствим.

4. Склади зв'язний текст ( 7- 8 речень) на тему " Я люблю своїх батьків, тому що вони є", використовуючи в ньому речення з однорідними членами.

Немає коментарів:

Дописати коментар